Reklamácie
Pri balení a odosielaní Vašich zásielok sa snažíme skontrolovať väčšinu našich produktov. V niektorých prípadoch to však kvôli starostlivému baleniu výrobcu nie je možné, pretože by sme obal mohli poškodiť. Ak ste pri rozbaľovaní zásielky zistili, že k Vám produkt prišiel poškodený alebo má výrobnú vadu, postupujte, prosím, nasledovne:
1. Pre podanie reklamácie nás kontaktujte a zašlite nám vyplnený Reklamačný protokol na reklamacie@bunt.sk.
2. Ak je to možné, zašlite nám tiež fotografie vady.
3. Následne Vás budeme kontaktovať a dohodneme si ďalší postup.
4. Ak sme sa dohodli na vrátení tovaru k nám, dôkladne ho zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil a priložte k nemu vyplnený reklamačný protokol.
5. Zabalený tovar nám zašlite doporučene poštou (bez dobierky) na adresu:
Cross Fingers, s.r.o.
Sliačska 1
831 02 Bratislava
Stiahnite si kompletný reklamačný poriadok v pdf pre e-shop
Stiahnite si kompletný reklamačný poriadok v pdf pre showroom
Stiahnite si poučenie o práve spotrebiteľa na alternatívne riešenie sporov
Máte otázky alebo potrebujete pomôcť?
02/2044 2225 v pracovných dňoch 10.00 – 18.00