Navštívte náš showroom  |  Sliačska 1, Bratislava

Pri balení a odosielaní Vašich zásielok sa snažíme skontrolovať väčšinu našich produktov. V niektorých prípadoch to však kvôli starostlivému baleniu výrobcu nie je možné, pretože by sme obal mohli poškodiť. Ak ste pri rozbaľovaní zásielky zistili, že k Vám produkt prišiel poškodený alebo má výrobnú vadu, postupujte, prosím, nasledovne:

1. Pre podanie reklamácie nás kontaktujte a zašlite nám vyplnený Reklamačný protokol na reklamacie@bunt.sk.


2. Ak je to možné, zašlite nám tiež fotografie vady.


3. Následne Vás budeme kontaktovať a dohodneme si ďalší postup.


4. Ak sme sa dohodli na vrátení tovaru k nám, dôkladne ho zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil a priložte k nemu vyplnený reklamačný protokol.


5. Zabalený tovar nám zašlite doporučene poštou (bez dobierky) na adresu:

Cross Fingers, s.r.o.
Sliačska 1
831 02 Bratislava

 

Stiahnite si kompletný reklamačný poriadok v pdf pre e-shop

Stiahnite si kompletný reklamačný poriadok v pdf pre showroom

Stiahnite si poučenie o práve spotrebiteľa na alternatívne riešenie sporov

 

Máte otázky alebo potrebujete pomôcť?

02/2044 2225 v pracovných dňoch 10.00 – 18.00

reklamacie@bunt.sk

 

Predvoľby súkromia

Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti